środa, 12 września 2012

Sasuke1245 się usunął?!

Czy to prawda? Oczywiście! I nie mówicie , że jest w rankingu więc się nie usunął. Patrzcie!
Zawsze było tak z AQ , że usunęła a tak naprawdę po prostu się często nie logowała a tu ja mam odznaczone i on jest w rankingu, TAK. Ale kiedy klikniemy w jego profil nic się nie dzieje. Kompletnie nic. A u niektórych już go w rankingu nawet nie ma. A jak wpiszemy w wyszukiwarkę znaj "sasuke1245" znajdziemy tylko takie coś :
sasuke1245 z 2 lvl :o Zobaczcie opis. A jeśli sasuke się nie usunął to chyba nikt by nie mógł założyć konta o takiej samej nazwie, nie? ._. Sami widzicie. Zdziwieni? Bo ja tak. Nie wiem po co się on usuwał ale mi to na rękę. I tak go nie lubiłam był zwykłym oszustem i tyle =P
Jeśli wiecie dlaczego sasuke się usunął lub co kolwiek innego o usunięciu się sasuke piszcie w komentarzach. Najciekawsze i najbardziej pomocne komentarze zostaną użyte do następnego postu i nagrodzone o ile ktoś się podpiszę ( czyli poda swoją nazwę z MSP ) .

12 komentarzy:

  1. Usunął się wielka afera ! Ja go nie lubie, nie lubiłam i wgl. nie zasługował na swój lvl przez te 10 czy tam 12 sek. czekam aż to ucichnie i na forum będą normalne posty nie to co sasuke który się usuwa mając taki lvl ;) Pozdrawiam $$EmoGirl$$

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co się wym przejmujecie ? Prawda idiota usunął się mając 25 lvl ale to jego sprawa =.= nie lubie, nie lubiłam i nie będę bo nie zasługował ( takie moje zdanie) na 25 lvl robiąc 10 czy 12 sek. bo inni się męczą na swój lvl. Czekam aż na forum pokarza się normalne posty nie o sasuke pozdrawiam $$EmoGirl$$ ;** i prosze mnie nie obrażać bo wyrażam swoje zdanie i sory za błędy jak coś >,<

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc jest mi go trochę szkoda. Słyszałam, że był czasem hejtowany, a nie zawsze ludzie wytrzymują hejty :c
    Ale z drugiej strony nie jest mi go żal. Sam zasłużył na hejty, w końcu wbił ten lvl nie uczciwie.
    No ale AQ znów na szczycie ;D
    Pozdrawiam, emo_angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba cie porabało on uciwie wbił lvl a AQ jest kretynka co neka słabszych graczy a on nie robił tylko 10 sek robił też filmy

      Usuń
  4. I dobrze ze sie usunal, i moze zrobic to samo konto z tym nickiem, bo juz sie usunal, to tego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś o tym słyszałam ale nie wiem czy to nie ploty a więc nie wiem. On z Jamesem troche sie kłócili przez ten czas on zmieniał naj i chłopaka a james sie tym nie przejmował i on w końcu tego nie wytrzymał i się usunął. Nie jest mi go szkoda bo oszukiwał zdobywając ten level ponieważ sama raz mu obejrzałam 10 10 sek i nie dostałam prezentów a więc. Ps. sory za błędy Pozdro Julia_1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się,że usunął sie dlatego bo wszyscy obrażali dlatego o zerwał z jemsem i śmial się i obrażali go bo miał babskie ciuchy pozdrawiam oliwiadv

    OdpowiedzUsuń
  7. Suchaj gadalam z sasuke i usunal sie niechcaco gdy byl hory wiez i teraz ma konto sasuke1245 i takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. On po prostu sie usuną bo wkurzali go nie którzy bo zerwał z jamesem pozdrawiam Miley .

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo...usuną się żalowo!

    OdpowiedzUsuń