sobota, 22 września 2012

Oreo, oreo. +Mój dzionek *-*

Heyoyo.;* No więc mój dzionek.;d Wstałam o 7:30 bo nie jestem śpiochem.^^ Zjadłam śniadanie i poszłam na kompa. A potem głowa mnie bolała :/ No i tak leżałam 2 godziny. Czyli 2 godziny w dupę.A jak przestała mnie boleć to poszłam na kompa.^^ I opubliikowałam film.! Ps. Zapraszam do oglądania.;) No i później kolega przyszedł i graliśmy w piłkę i wgl. Trochę zmarnowany.. le jutro jest niedziela a ja na 11:00 muszę do kościoła.*-* A potem obiadek i gdzieś jadę.;d Gdzie to napiszę później.!! Hahah.;D OREO *-* Jak byłam w beidronce kupiłam sb. ciasteczka *-* To są takie mini oreo. Ale i tak pyszne.^^ Uwielbiam smak orzechowy i kakaowy. Mniamuśny :) Polecam to kupićć *-* 10-sekundowa Was żegna milordy :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz