sobota, 15 września 2012

SUPER WYMIANA.!

Cześć.*-*
Więc mam taki malutki pomysł.^^
Zysk na pewno dla was.!
UWAGA.!
Ty kupujesz mi coś z listy życzeń (najlepiej jeżeli będziecie kupować coś za 500$) a ja w zamian za to dam 4 rzeczy z garderoby.!
Idzie to tak:
Prezent z l.ż od 250$-380$= 3 rzeczy z mojej garderoby + oglądne ci 2 filmy.^^
Prezent z l.ż od 380$-550$= 4 prezenty z mojej garderoby + graf (chyba, że będzie limit to zamiast grafa filmy), 2 filmy
Prezent z l.ż. od 550$-1000$= 5 rzeczy z mojej garderoby + obejrze ci 5 filmów!

Jeżeli chodzi o rzeczy z garderoby to będę dawać: spodnie, spódnice, bluzki, bluzy, sukienki, buty, włosy.
I one będą nie z początku tylko KUPIONE PRZEZE MNIE.!
zgłoszenia na pocztę na MSP.!

1 komentarz:

  1. super .. niestety to nie dla mnie ... http://gocha116.blogspot.com wejdziesz i zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń