sobota, 16 czerwca 2012

AnanaseQ boi się sasuke1245?

Hej. ; *
AQ odeszła. No cóż.. Ale dzisiaj poruszę temat. "Czy AQ boi się sasuke?"
Sasuke1245 dogania AQ. Zobaczcie.:
 
22 miliony. i pokona AQ.
Pewnie nie na długo.
Heh. ; )
Ten jego sposób...
"DLACZEGO ODCHODZĘ? :d"
No cóż zobaczmy dlaczego odchodzi...

1. Nie zamierzasz się z nami srać tak? o.O Myślę, że boisz się tego, że sasuke1245 jest od Cb. lepszy i dlatego przestałaś grać.
2.Co ci się udało?! Wbić 25 lvl? :o WoW super! Sasuke też to zrobi!
3. Ty już okazałaś swój debilizm. ;3 Wyzywając nas.!
4. Tsak.. Połowa MSP ci dosrała ale ja nie. Dlaczego?! Myślałam, że się zmienisz ._.
A Ty mogłaś nam dosrać. Chciałam zobaczyć na co stać naszą 'króloffą'.
5. Myślisz, ze nic nie robimy tylko gramy w MSP? -.-" 

AQ przestała grać ponieważ Sasuke ma już 24 lvl. Boi się, że będzie próbowała 'zatrzymać' to 1 miejsce a Sasuke1245 i tak ją dogoni. Więc to był najlepszy sposób jak nie okazać się słabą.?
AQ pewnie wróci do gry już nie długo.
Możecie sb. pisać 'żal mi Was' itp. ale mnie to nie rusza. ;)

Osoba która naprawdę umie walczyć to Starrr_03.
Była kiedyś 3 w rankingu. Przestała grać na długo... I była już na 3 stronie. A teraz znowu powróciła i ma 6 miejsce. ;)

To tyle. 
Pa.;*

30 komentarzy:

  1. No to będą rzadzić 10 sek. i nie jaracie się już tak waszym " sasusiem "
    Notek o czym robić nie masz? . _ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymeek *-* Nikt się nie jara tym zasranym sasuke. Nie znam go, dlatego nic o tym nie wiem. Ale jedno wiem, AnanaseQ robi to specjalnie -.- Kiedy sasuke będzie bliski żeby ją wyprzedzić ona zacznie grać. Tak po prostu na złość.
      Pozdrawiam ; ***

      Usuń
    2. Tak Szymek. Nie mam o czym robić notek. Zwykle moje notki budzą emocje. Pozdro .;**

      Usuń
  2. Masz coś z głową dziewczyno !
    AnanaseQ już przeszła do historii MSp i jeszcze długo ludzie bd. o niej mówili !
    Po co ma jeszcze bronić się jeszcze przed tym sasuake, skoro on gra nie fair ? 10 sek. !
    Nie wbił by nigdy tego lvl-a , gdyby nie 10 sek.
    AQ nigdy nie wyzywała , a starr_03 to suk* , by wyzywała Alakinge, Kamila , Aq , i innych !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, zapewne nigdy nie pisałaś ze starr_03 i tak naprawdę nic o niej nie wiesz. Pamiętacie tą afere z Zuzą7428 ? Zuza od razu zaczeła płakać a starr_03 nic z tego sobie nie robiła. Nie obrażała się na wszystkich o nic. A z resztą AnanaseQ mnie wyzywała na swoim blogu -.- M.in. : "Wypierdalaj" ,"Co ty tu jeszcze robisz,kurwa?" a wgl do innych było to samo. A jeśli napiszesz do AQ że będziesz jej w levelu pomagać to ona jak zwykle swoje "Aha, co mnie to obchodzi? Nie podlizuj się!" a starr_03 ostatnio tak odpisała mojej koleżance "O dziękuje kochana ;)" i dała jej grafa -.- A AQ ? Phi, nawet Ci filmu nie obejrzy ani grafa nie da. Alakinga to chaker tak samo jak ten sasuke -.-

      Usuń
    2. Jako anonim to sobie każdy może pisać... I się bardzo mylisz. Starrr_03 nie jest suk*... Ona mi pomaga. Ogląda mi filmy i wgl. Ja też jej pomagam. I tak jak to cortney napisała ona się odwdzięcza. A AQ napisała by pewnie "Fajnie, ale mnie to nie obchodzi". Wiem jaka ona jest ponieważ miałam ją w znaj. kiedyś... A Starrr_03 jest inna. I umie walczyć. Nie to co AQ.. Wasza "Króloffa". No i okażemy swój debilizm. ;)
      Hehe, fajnie. :)

      Pozdro.

      Usuń
    3. Pamietam Zuze jest moja przyjaciolka ^^

      Usuń
  3. A ja myślałam że ona jest Miła .. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sami widzicie, co AQ napisała w poście. Że jesteśmy debilami i wgl. I jeszcze jak głupi piszecie że AQ jest super i nie przezywa -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahah, nie ma to jak rozrywka z kłótni, aj na prawde na prawde v.v pamietajcie ze nikt nie jest idealny, aq probowala byc mila, lecz sporo osob nie dawalo jej do tego szansy ;p troszeczke ja znam, ale tylko troszeczke, rok temu w wakacje spadzalysmy wposlnie czas na tinychacie :) ale tam, troche glupot i smiechu. xd no coz ona jak wiecie juz przechodzi do 2 gim, nie jest juz dzieckiem tylko młodzieżą, trochę ją rozumiem, i te zasrane 10 sek na serio wkurzaja ludzi.. =.= a starr? starrr walczy o swoje, ale tez nie ma idealnej osobowosci, zuza znalazla i strzeliła w jej słabe punkty. Dobrze wycelowała i uświadomiła niektórym jaki star ma charakterek ^^ Jest diabełko-aniołkiem jak raczej każdy, w grze zgrywa miłą, ale jak jest w rl? :d hah, to wiadomo, że w grze wszyscy staraja sie byc 'dorośli' i byc 'milym' oraz 'walczyc' Hahahahah, tylko na prawde odwazne osoby zostawiaja swoj charakter i przenosza go do gry, nawet za cene utraty przyjaciół, czy tam sławy :) Takie życie, co poradzicie? Nic o nich nie wiecie, wiecie tylko jacy wy jesteście i tyle, tu nie ma nic do gadania, hahaha ale siem rozpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś tu ma głowę, a tym kimś jesteś Ty :)))
      To jest chyba najmądrzejszy komentarz na świecie ^_^
      Pozdrowionka ^-^
      Pauli2k

      XD

      Usuń
  6. Nigdy jej nie lubiłam kiedy wysłałam jej zapro do znaj to tak mi odpowiedziała,że nie warto marnować klawiatury
    suka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno ale:Sasuke już wbił ten 25 lvl,a AQ dalej nie ma.Coś wasze knucia posżły na nic. ;p
    I Jezu,jak tak ludzie plotkują na te osoby,to w życiu,ale to w życiu nie chcę mieć tego zasranego 25lvla. >-<

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo Nieee tragediaa naprawdee ludzie .... nei macie nic do roboty






    AnanaseU....

    OdpowiedzUsuń
  9. Super..-.-
    10sek dominują na msp..-.-
    Nigdy nie lubiłam sasuke i nie bd lubiła, dzięki tym ,,10sek" wbił 25lvl...-,-

    Świetnie, sram tymi 10sek a sasuke juz rzygam..-,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Sasuke jest zasranym kretynem , on zrobił chyba tylko 2-3 filmy ! A potem tylko 10 sek =.=

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam kiedyś z starrr_03 na forum, kiedy Kamil odchodził i widziałam, jaka to ona zacna jest -.- Kiedyś lubiłam starrr, ale jak zobaczyłam, jak ona wyzywa Alę i KAmila to przestałam -.-'' a ULa nie jest taka za jaką ją uważacie. I osobiście uważam, że msp było kiedyś o wiele lepsze! Bezinteresownie se pomagaliśmy, nie było prawie rzadnych kłotni. A tetaz to tylko daj grafa, bo cię wywalę. O g a r !!! Na moviestar chodziło kiedyś o to, żebyśmy mogli ukazać swoje talenty i poznać wspaniałe osoby. A co teraz się dzieje to ja mam w dvpie ;3 . Skończmy te zkupiałe wojny. Ja na msp mam 14 lvl z kawałkiem, a pomagam osobom z 3! Takie nie powinno być nasze ukochane MovieStarPlanet ;*. Pozdro mspowicze . (madzia) XD

    OdpowiedzUsuń
  12. a ty jesteś zawsze dla wszystkich miła, hmm? wiesz, jak połowa msp do niej pisze to nie ma się co dziwić, każdy może stracić nerwy. żadnej z nich ( aq i star) nie znam więc nie staje po niczyjej stronie, po prostu zwracam uwagę na fakty :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt nie jest tym za kogo sie podaje więc nikomu nie mozna ufać.Ja od razu mówię ze nie znam ani AnanaseQ,sasuke ani starr.W zasadzie dopiero dziś dowiedziałam się o AnanaseQ bo natrafiłam na takiego posta na forum i sie tym zaineresowałam.Przeczytałam to wszystko co tu napisaliście i szczerze mówiąc nie wiem komu mam wierzyć.Rozumiem że macie różne poglądy,ale trudno mi jest to pojąć bo nie znam nikogo i nie moge od razu powiedzieć że ona jest winna a ona nie.Nie w moim stylu.Widziałąm na You Tubie 2 filmiki o tym ze AnanaseQ jest winna i że jest niewinna i właściwie to nie wiem któremu mam wieżyć,bo dla mnie oba są prawdopodobne.I właściwie to zastanawiam się o co w tym wszytkim chodzi,no wiecie,co właściwie zrobiła takiego AnanaseQ że net aż huczy od plotek na jej temat.Ukradła komuś konata? Wyzywałą? Przeklinał? Co ona właściwie takiego zrobiła? Czytałam nieco o tym,przeglądałąm zdjęcia ale właściwie niczego sie nie dowiedziałąm,oprucz tego ze msp nienawidzi AnanaseQ,przynajmniej niektózi.Jestem ciekawa co ona takiego zawiniła że teraz prawie wszyscy sie na nią uwzieli.To poszło o miejsce w tabeli ,,Highscore"? Czy dlatego zę źle sie wyrażała do swoch znajomych? Albo że nazwałą sie królową? Zastanawia mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fanclub14 zapoczątkowała te 10 sek. filmy a ja nie widzę już nic bardziej debilnego od tych filmów!! Moderatorzy tylko kłamią na tym forum i tyle ! Mówią że będą walczyli żeby nie powstawały nowe filmy bez żadnej treści które tylko zaśmiecają MSP -,- ! Japierdole jak wkurza mnie ten cały sasuke1245 ma hacki to po 1 a po 2 to zarabia też 10 sek. które ogląda mu 9.000 debili ! >.< I nawet nie wyprowadzajcie mnie z równowagi pisząc że zazdrosze mu...ja nie mam mu czego zazdrościć że robi bezsensowe filmy ? Kurwa fack you sasuke x-o sorry za słownictwo ale nie potrafie inaczej wyrazićswojej złości !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiadomo czy AQ usuwa się ze złośći na anty fanów,bo ją dręczą wyzywają itp.Albo gra jej sie znudziła...A może jest już za stara xd sory no,ale ma już 14 lat!Może już 15 xd.HYMM...A jak ma dużo nauki..?Lub faktycznie bała sie sasuke??Opcji jest wiele,ale prawdziwą bedzie jedna,więc nikt nie wie tylko ona sama lub jak komuś bliskiemu powiedziała,ale wątpie.Ale władza sasuke też nie trwała za długo..:DBo do akcji wkroczyła ALAKINGA! I teraz wszystko piszecie o niej!Mówicie,że złe sa tylko 1 osoby w rankinu...Ale nie wiecie czy to prawda.Niektórze nie lubią przez zazdrość.Powtarzam opcji jest WIELE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Możliwe że AQ jest taka za jaką ją pół msp uważa ,,Wredna kłamliwa suka która nie raczy nawet do znaj przyjąć a użytkownikom odpisuje żeby się jej nie podlizywali" ja tam nie wiem.
    Ale spójrzmy z tej strony że do niej pisze kilka tysięcy użytkowników zapewne pytaniami ,,Dasz grafa?? Przyjmiesz do znaj?? Pliss" lub coś równie głupiego.I każdemu mg nerwy puścić.Np. mi się reklamują (i pewnie kazdemu z wyzszym lvl) żebym im filmy obejrzała i tak kilka razy.Mi nerwy puszczają,a co dopieor powiedzieć o takim 25 lvl? ;/
    Nie znamy jej w realu,nie wiemy jaka jest.Może jest całkiem spoko,miła i wgl.
    Miła czy nie,jest człowiekiem jak każdy i być morze czyta czasem blogi o niej i jak widzi wasze komentarze że jest ,,Wredną popiepszoną suką" to jest jej przykro.Mi też by było.
    I jeśli tak właśnie wygląda życie od 20 - 25 lvl na msp to ja nie chce mieć 25 lvl ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie nie wypisujcie takich głópot xD.Precież wy w ogóle nie znacie AQ i starrr itp.Jeśli z nimi pisaliście nadal ich nie znacie.Co innego pisanie w internecie a co innego real.Jakie wy w ogóle macie prawo do tego? One mogą być złe czy dobre w sieci a realu mogą być miłe albo złe.Mogą nawet tak udawać.AQ może jest wnerwiona tym,że każdy chce do jej znaj albo chce żeby ona dała mu grafa.A ta starrr nie jest może taka fajna jak wam się wydaje.Ona może być inna.Nie wiecie tego.To tak jak sasuke.Może i się wzbił wysoko ale to przez 10 sek.Ale i tak może być fajny.Więc nie piszcie takich rzeczy jak ich nie znacie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze wiedziałam, że ta AQ jest wredna i uważa się za kruloffa. Żal mi jej na maxa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację nie damy by anenas mam ktoś srał w pięty ale może ona jest inna a sasuke też może jest miły.napisała 01worwag01 :) czyli ja

    OdpowiedzUsuń
  20. AQ nikogo nie wyzywała bez powodu!!! Może jakbyście przeczytali całą jej wypowiedź byście zrozumieli. A nie wyrwane z kontekstu i teraz takie guwno odwalacie... ;___;

    OdpowiedzUsuń