piątek, 15 czerwca 2012

Mój wspaniały dzień ^ ^

Hej. ;*
Dzisiaj był inny piątek. ; )
No więc..
Wstałam o 6:00
Wcześnie bo jechałam na wycieczkę. *-*
No i.. zjadłam coś się ubrałam i o 7:10 byłam pod szkołą.
Dojechaliśmy o 9:30 albo jakoś tak.. xD
Nom i... widziałam małe koniki, papugi, małpy, kozły, barany itp.
A potem jechaliśmy amerykańskim autobusem *u*
I jak jechaliśmy to widzieliśmy lamy, dziki, byki, krowy, owce i kucyki Pony *-*
Śliczne byłyy. ; D
No a o 13:15 był obiadek. Mniam. Kurczak, sałatka i frytki *o*
Nom a po obiedzie poszliśmy do Luna Parku czy jakoś tak *-*
I było biściee...
Potem nie pamiętam co robiliśmy... Ale trochę przewinę.xD
Jadłam lody i gofry *-*  Bita śmietanka. ummca! ummca!
Po 18 wracaliśmy... I jestem już w domciu *-*
A Gośka mnie wkurzyły... I chyba nie będę na nocowance  u Pauli. ; (
No ale..

Pa.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz