środa, 13 czerwca 2012

Chomik xd

Hej.Mam ochotę zrobić post o chomiku xd.No więc dziś na lekcji mieliśmy wymyślić zabawkę którą jeszcze nikt nie wymyślił i każdy tam powiedział .I pani wymyśliła taką zabawkę która jest w komputerze robi śmieszne minki,śpi,pisze,czyta książkę,gazetę,ziewa xd i tak dalej.No i mój kolega Bartek powiedział, że na stronie www.chomikuj.pl można ściągnąć takiego zwierzaka i to jest chomik.On robi to co pani powiedziała o tym zwierzaku.On czasem ma taką POKER FACE xd, że to mnie doprowadza do śmiechu. Ten program nazywa się chyba ,,ChomikBOX''.Od razu mówię że to się instaluje za darmo.Ja tylko ten program zainstalowałam dla tego, bo chciałam zobaczyć jak ten chomik wygląda.No i nie zamierzam go usuwać.Niektórych może ten chomik denerwować ale jeśli chce się go przesunąć to klika na chomika i go przesuwa w wybrane miejsce :D.Teraz instrukcja jak ten program zainstalować.
1.Wchodzimy na www.chomikuj.pl
2.Wyświetla się takie coś ChomikujBox  i klikamy na Pobierz.
I dalej już będziecie wiedzieli xd Teraz fotka chomika jak pisze.Nazwałam tego chomika Puszek xd.
Ale się rozpisałam. To tyle paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz