poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dosyć!

Oskarżacie mnie o to czego nie zrobiłam >.<
Byłam na MSP. Coś mnie wylogowywało cały czas, siedziałam tylko chwile >.<
A potem nie mogłam hasła, bo ktoś cały czas zmieniał.
A rano chciałam wejść na bloga i miałam bana.
Weszłam w szkole na pocztę bo koleżance konto na swojego m@ila zakładałam.
I ktoś mi wysłał screena z moim banem.
Ehe ._.
A w wiadomości: Oto twój ban ._. Ha Ha Ha.;d Nie do zobaczenia -,-

emm..?
Potem weszłam na msp. No i dostałam na pocztę wiadomość aby wejść na m@ila którego podawałam kiedyś na blogu. I to chyba o to chodziło. -,-

Cortney możesz mnie usunąć z bloga.;(
Ale to nie ja !!!
Po co miałabym to robić? Co, po co?
A jeśli mi nie wierzysz, no to mi nie wierz. ; /
Ja i tak wiem swoje. ; (
Fajnie było przez te kilka tygodni prowadzić z tobą bloga. ;*
I.. jeśli.. to Cię zdenerwowało to możesz zerwać ze mną na msp, i w realu.
Po tym. Nwm. czy przyjdę do Cb. na nocowankę.
Pozdrów Klaudię.;*

Żegnam Was.♥
 

3 komentarze:

  1. C-c-c-co to jest? :o Ale ja Cię nie banowałam :O Bez jaj. Ktoś to podrobił :( Albo to UkradnijDlaMnieNiebo albo niunia234567 :( Ale chyba UDMN -.- Ja cię nie banowałam. Zmienie chat i nie będziesz zbanowana. Ale ja nic z tego nie rozumiem o.O A ja nie twoje konto nie wchodziłam jeśli myślisz , że to ja. Owszem znam twoje hasło ale to nie ja, PRZYSIĘGAM! Jeśli dowiem się kto to wywale go z bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze ci cortney, że to nie Ty. C :

      Usuń
    2. No i dobrze , że mi wierzysz. Ale wciąż ja się zastanawiam kto Ci to zrobił :/

      Usuń