niedziela, 24 czerwca 2012

Jak zrobić menu pod nagłówkiem?


                                                      MENU POD NAGŁÓWKIEM!!
Teraz instrukcja jak zrobić MENU POD NAGŁÓWKIEM . Jak niektórzy nie wiedzą to chodzi oto :
Napiszę wam jak wcześniej w punktach,instrukcja będzie dłuższa,bo niektórzy mają blog założony na wp a inni na interia.
                                                                                 INTERIA
1.Włączacie swój blog i wchodzicie w "Projekt".
2.Następnie wchodzicie w "Strony" i klikacie tak jak na screenie ale najpierw "Nie pokazuj" i wybieracie "Karty na górze",potem klikacie "Nowa strona" a tam wybieracie "Pusta strona".


3.Potem wyskakuje wam żeby zrobić post,piszecie temat czyli to co chcecie aby pokazało się na początku czyli np "Regulamin Chatu",piszecie treść i naciskacie "Opublikuj".
4.Potem znowu wchodzicie w "Układ".


5.Na początku będziecie nazywać te strony czyli najlepiej nazwać to "Strony" jak u mnie żeby było wiadomo,a następnie po wejściu w układ naciskamy obok stron "Edycja".


6.A tam możecie zaznaczyć czy strona ma się pojawiać i w jakiej kolejności,możecie je przesuwać jak tylko chcecie.Aby stworzyć nową stronę zatrzymajcie się na kroku 2.


GOTOWE !!
WP
1.Wchodzisz w swój blog i klikasz "Projekt".
2.Naciskasz "Zamieszanie postów".
3.Następnie klikasz "Edytuj strony".
4.Potem klikasz "Nowa Strona".
5.Piszesz tytuł strony,czyli nazwę wyświetlaną np "Regulamin Chatu" i treść strony,a jak skończysz klikasz "Opublikuj Stronę".
6.Znów wchodzimy w "Projekt" i możecie edytować strony za pomocą przesuwania ich tak jak wcześniej pokazywałam.Jeśli chcecie dodać nową stronę zatrzymajcie się na kroku 2.
GOTOWE !!!
Jeśli chcecie się dowiedzieć,jak to i owo wrzucić na blog piszcie w komentarzach pytania,a ja jak najszybciej je zrealizuje.

11 komentarzy:

  1. Nie pojawia się W OGÓLE NIC w układzie..;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś źle robisz. Rób dokładnie i niczego nie przeoczaj.

      Usuń
  2. Wszystko robilam dobrze a w ukladzie NIC mi sie nie pojawia. Jak chce wejsc w uklad i dodac strone to pisze mi ze Juz dodane a tam sie nic nie wyswietla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to często się zacina :)
      Spróbuj odświeżyć albo poczekać ;)

      Usuń
  3. To jest nie Windows Vista czy 7 tylko inna -,- nie macie nie jej sprawa . Ona ma Linux Ubuntu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mię nie ma wgl. takiego czegoś jak projekt aby w to wejść inny piszą , że znajduje się to przy wyloguj
    a u mnie no nie ma nie mogę znaleźć . W tym momencie stoję w miejscu szukając tego gdzie znajduję
    się " Projekt " .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam wszystko tak samo , ale nic nie ma ;/ . + Niektóre rzeczy mi się nie wyświetlają , te które miałaś zadyktowane ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na złość, ciągle mi się zmienia na "nie pokazuj" chociaż ciągle zmieniam :/ Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ciągle wyświetla się "Nie pokazuj" chociaż zmieniam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. A zrobisz to gmaila bo ja nie mam żadnego z tych ...................................... ;8

    OdpowiedzUsuń