wtorek, 12 czerwca 2012

Szuper ^^

Mam zaciesh, bo...
1. Jak wiadomo będzie ten blog w gazecie xD
2.Dostałam piątkę z matematyki za rozwiązanie zadania na tablicy bez pomocy, i piątkę z minusem (Jako jedyna z klasy) z Polskiego ze sprawdzianu z ortografii : 33

Oglądać mój film : "Halinka w Hollywood" KOMEDIA !! Bo inaczej zrobię wywalankę tych co nie zobaczyli moich ostatnich 10 filmów. Dlatego nie będzie wywalanki jeśli będzie przynajmniej 60 wejść. Macie czas do Czwartku ( 14 ) ^^ Albo PaPa. A jeśli wiecie, że nie uda się tyle obejrzeń a chcecie zostać w znaj to bierzcie się za oglądanie moich ostatnich 10 filmów, a jak już to zrobiliście to jeszcze raz bo komentarz xDD

Ja chcę ludzi powywalać bo mam sporo zaproszeń od takich ludzi co będą mi filmy oglądać -.- Mogę mieć 250 znaj a mam 493 znajomych.

NQ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz