piątek, 29 czerwca 2012

Mam zacieszaaa..

Hejj , Hejj kup se klej xdd Nom, sieeemaaaa xD Mam zaciesh bo mam świadectwo z czerwonym paskiem. A moja średnia to 4.81 . Nie uważajcie mnie za kujona bo ja mam w klasie taką dziewczynę Agatę co ona całymi dniami wkuwa i ma średnią 5.43 :O Więc wiecie , że ja nie jestem kujonem xdd
A oto majne ocenyy ... :
Religia - 6
Technika - 4
Muzyka - 4
J. Polski - 5
Matematyka - 4
Plastyka - 5
Wychowanie fizyczne - 5
Informatyka - 5
Przyroda - 5
Historia - 5
J. Angielski - 5
 I dodatkowy przedmiot (który się nie zalicza tylko dopiero w 6 klasie lub w gimnazjum) -
J. Niemiecki - 5

Nie jestem wcale kujonem, uczyłam się raz w życiu żeby zdać egzamin na kartę rowerową. No i zdałam ale na 4 . Sami widzicie xDD

Już 7 lipca przyjeżdża do mnie selena48 (Klaudia) *u* Będzie biście, bo zostaje do festynu a on będzie 14 albo 15 lipca. : )
Nooom, BAAAAAAAYYYYYYY XDD : **************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz