piątek, 15 czerwca 2012

Nagłówki z przeźroczystym tłem ; >


Numer 1 . Cena 3 grafy . Czemu ? - Dwa podkreślenia (zielone i białe ), bez tła + dodatki . Czyli 3 grafy

MovieStar nie jest moja ale za to mojej kol . ;*
Postanowiłam dodać jeszcze Wam parę tych zdjęć . Oczywiście ich nie skopiujesz ^^ .
Możesz sobie wybrać, któryś z poniższych , Napisać mi na Msp , Który chcesz numer ( Przy zdjęciu będzie napisane jaki to numer ) , Zapłacić mi taka jaka będzie podana cena . (Płacisz grafami)
                                                                                  Uwaga !
Ty pierwszy dajesz mi grafy ! Jeżeli ich nie dasz twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane ! 
Musisz mi jeszcze podać e-mail na jaki chcesz otrzymać zdjęcie ! E-mail musi być napisany w odstępach, bo inaczej się nie da ! Zamówienie realizuję tylko w dniach : Pt . , Sob . , Niedz . I proszę mnie  nie zgłaszać ! 
Teraz dodam fotki 
 Kolejny produkt to, znaczek, a może i to być awatar na chat . c;
 Jego cena to - 2 autografy
Już wyjaśniam..

Serduszko jest z unikatowych czcionek więc zaliczam jeden autograf.
I drugi z podświetleniem i bez tła.
Są dwa podświetlenia (Białe i różowe).
A cena to .: 3 autografy
Już wyjaśniam dlaczego ; 3.
 Pierwsze podświetlenie - 1 autograf
Drugie podświetlenie - 2 autograf
                                                                 Bez tła - 3 autograf
 Jest jedno podświetlenie (białe) .
Cena to .: 2 autgrafy
Wyjaśnię ..
                                                              Bez tła - 1 autograf
Za taki obrazek należą się - 2 autografy dla niunia234567
To jest z podświetleniem - 1 autograf
Bez tła - 2 autograf

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się po ostatni obrazek,wpłaty udzielę w najbliższych dniach.

    OdpowiedzUsuń