piątek, 15 czerwca 2012

Męczarnia w szkole ;c

Hej.Dziś byłam w szkoole bardzo długo niż zawsze  ;c. Przyjechałam do szkoły o 7:00 wyszliśmy na dwór z pierwszo klasistami xd Graliśmy w nogę nie wyglądają na pierwszą klasę xd Dobrze grają w nogę xd Graliśmy 2 osoby na 2. Ja grałam z Kacprem wygraliśmy 2 do 0. W czasie meczu xd. Było ślisko na boisku i się wywaliłam i mnie d**a bolała xd Później. Poszłam z koleżanką do biblioteki xd Czytałam ,,Emil ze smalandii'' Ta książka mnie dobija xd. Później miałam kinezjologie taki dziwny przedmiot zajęcia gimnastyczno-plastyczne . Dziwne , później miałam muzykę, później angielski później zajęcia z wychowawcą xd. A później Plastykę . Tak smędziłam piątek ;c A zresztą piątek się jeszcze nie skończył xd To tylee Kończe Paaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz