piątek, 15 czerwca 2012

Jadę do Courtney i nie tylko ;D

Jak ja nie mogę się doczekać wakacji! Dlaczego? Bo jadę do mojej siostry stryjecznej czyli Courtney .Courtney zrobi jedną taką fajną zaje**stą noc. I zaprosiła chyba już Gosię i 10-sekundową.Gosia i Kasia się pokłóciły ale mam nadzieje, że się pogodzą : ).Pewnie będzie super Courtney powiedziała, że będziemy oglądać Horrory !To chyba tyle na ten temat. Jutro idę na urodziny mojej koleżanki Justyny : ). Ona ma słodkiego pieska Lusię ;D. 3 czy 4 koty.Królika Krzysia xd. I akwarium pełne rybek xd.Teraz o wycieczce jadę 20 czerwca (środa).Do Wojciechowa jak się jedzie na Nałęczów : ).Zaraz 1 dzień później mam gale tańca xd. Może jutro wstawię słiiit focie mojego piesa xd. Jeśli się wyrobie jutro mam wgl zaplanowany dzień.I napisze jutro co robiłam xd.To dziś na tyle xd. Wasza Klauducha xd . Paa ;*

1 komentarz: