czwartek, 26 lipca 2012

Kolorowe końcówki *-*

Hej.♥
Na pewno słyszeliście o KOLOROWYCH KOŃCÓWKACH *u*
Da się zrobić to pastelami, szamponetką, farbą i innymi rzeczami.:D
Natomiast jeśli nie chcesz mieć tego długo polecany sposób to bibuła *-*
Wiem co myślisz: 'Dlaczego bibuła? :o', 'Dlaczego właśnie ona? *-*', 'Ale 10-sekundowa ma super styl :o' xD
Dobra to ostatnie to taki żarcik.
No ale przejdźmy do rzeczy. Mam zamiar zrobić sb. kolorowe końcówki.
Patrzcie na kolory bibuły.:



Jest wiele kolorów.;] Ja wybiorę pomarańczowy, czerwony, zielony lub niebieski. Jeszcze pewna nie jestem. Albo parę kolorków.^^
Powiem wam jak można zrobić koncóweczki.:

Najlepiej żebyś miała rękawiczki.. Robisz z włosów kitkę.xD
1. bierzesz bibułę obwijasz wokół kosmyka włosów , moczysz wodą ten kosmyk na którym jest bibuła , i trzymasz tak 5 minut .
2. moczysz wodą bibułę i zanim jej się kolor wybarwi, nakładasz ją na włosy i wcierasz .. ; dd .

:] To jest szuper i bardzo cool na lato. Polecam. Zrobię sb. jakiś niedługo.
Piszcie w komentarzu jaki kolor WY byście sobie zrobili.;]

Pa kochane koty.♥

11 komentarzy:

  1. Wow biście :** Ja nie wiedziałam , że można bibułą i kupiłam już farbę . (Ciemny fiolet ^^) I jutro maluję ;c Ale jak mi się zmyję to wypróbuję ten sposób ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 10-sek Ja mam też różowe c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam już z bibuły *-* na ciemnych włosach nie widac :( tylko na jasnych x-o moja koleżanka miała rude *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja spróbuje w przyszłym roku dzięki za fajny pomysł ^^ Ps Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA ZROBIE CHYBA NIEBIESKIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam bo to bardzo ładnie wygląda. Szczególnie w wakacje. Ja za rok znowuuu ^^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w lato miałam różowy. Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio! ^.^ Też tak zrobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowy pomysł ;o zrobię sb tak ;D xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mogłam zrobić bibułą bo mam zbyt ciemne włosy i rozjaśniłam sb końcówki a potem pomalowałam na niebiesko :3 Czyli mam tak zwaną Ombre na niebiesko

    OdpowiedzUsuń