wtorek, 17 lipca 2012

Jadę do Zakopanego

Hej.W piątek jadę do Zakopanego do miejscowości Małe Ciche będę też w Krakowie *u*..Teraz odpowiadam na pytanie co z msp ? Moim kontem zaopiekuje się zaufana mi osoba. Pewnie wiecie kto. Jeśli nie wiecie to ja powiem Cortney1231473.Laptopa nie biorę. Nie chcę ryzykować. A po za tym jestem i tak i tak już od internetu uzależniona. Więc wytrzymam tydzień bez internetu.Do domu wróciłąm od cortney chociaż nie chciałam.Ale musiałąm bo jadę na kolonie w piątek.Poznałam pare osób xd Nie chcę mi się wymieniać xd..Festyn się udał ale coś szybko znane mi osoby poszły xd.. Później padał deszcz i było zimno więc poszliśmy do domu.Koko koko Euro spoko! Hahahhaha.. Jak coś nie tylko to śpiewały babki xd. Fotek nie robiłam ;/ Ale mam za to filmik ale nie mam go na kompie ;/ Dobra kończę Narka ;^

1 komentarz: