poniedziałek, 2 lipca 2012

Odwaliło mi *--*




Heey. C : Bez buziaków bo buziaki dla Szczęsnego.xDD
Odwaliło mi na jego punkcie.:D
Hahah.♥
Paczajcie.♥ To jest słodkie. : )
Od 0:27 do 0:31
-NA BIEBERA
-Na co?
-Nieważne... :D

0:59 do 1:01 Mniamniam. ;**

A na końcu "Bożydar nie zrozumiał"
Trolololo.x33

'To było na kamerze?'
hahahh. <3

 0:05  -'Dzię-ku-jemy.♥'
Ja dziękuję za ten piękny gol Lewego i Błaszczykowskiego. : *
0:13- Lewandowski.:D Huahuha.xDD
0:17 - Oczko Wojtka ^ ^ Mrr... ^ ^
0:26 - Brecha.  Trolololol. ^ ^
'Całujemy, pozdrawiamy. Cześć, pa.' ♥

To sie na końcu Tytoń na gadał. :P

0:13 najlepsze koszulka do góry ^ ^
A potem zaciesz.xD
Jego piękny wyskok.♥

http://1.s.dziennik.pl/pliki/3594000/3594073-wojciech-szczesny-300-227.jpg
♥ Ten uśmiech...♥
   Uśmiecham się jak to widzę.;)

Mniam. <3 Mój Wojtuśś. ;*
Cicho nic nie mówcie !
Dajcie dziecku pomażyć.! xD

 
Lewy<3


Czekam na następny mecz...
Boenisch <3 Błaszczykowski <3 Lewandowski <3 Tytoń <3 Szczęsny <3 .... No oczywiście nasi. :D


Następnym razem się uda... Wierze w was.<3


 " Żyli długo i szczęśliwie... ale nikt nie powiedział, że razem" <3

1 komentarz:

  1. Ty ściągarooo to mi się podoba Szczęsny •-• xD ( no i Lewy xdd ) Ja byłam pierwsza :d

    OdpowiedzUsuń