niedziela, 8 lipca 2012

Jest Suuper .

Siemka.. Jestem u Courtney.. Wczoraj znaczy dziś poszliśmy spać 3:30 xd Na początku był gril..Jak zjedliśmy no to poszliśmy po sweet_gosiulek i poszliśmy koło goku na scenę xd.. Gadaliśmy .. Później poszliśmy do domu Courtney i siedzieliśmy na laptopach ja póściłam muzykę ..Hahahahaha mydełko fa xd I tam inne xd. Później gdzieś o 3:17 Poszłyśmy się przebrać... Jak już się przebrałyśmy to poszłyśmy spać no ale zaczełyśmy gadać i zaczeło się na dworze robić jasno i my usnełyśmy.. Ja wstałam gdzieś o 11:00 a Courtney o 10:30 .. Dziś wieczorem pójdziemy na rolki : P Będzie super.. Mam nadzieje xd.. A zapomniałam o tym że zrobiłam top model..Proszę obejżcie mi ..I zagłosujcie.. I pomagajcie w lvl'u.. Courtney robi nagłówki zmieniające się *O*..Szuper ! Ale się rospisałam *u* . Dobra to chyba tyle Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz