wtorek, 10 lipca 2012

Złamane serduszko <|3

Mam złamane serce :<. Poznałam na obozie chłopaka ( spodobał mi się ). Dał mi swój numer telefonu. On trenuje windsurfing więc miałam z koleżanką z którą byłam na obozie do niego przyjść. Okazało się , że ....... nie mogę iść na trening , bo jadę do Warszawy. Moja przyjaciółka poszła na jego trening ( zadzwoniła do mnie, czy chce coś mu przekazać ) Powiedziała jeszcze mi , że on napisał do niej na facebooku CZY ONA NIE CHCE IŚĆ Z NIM DO KINA !!! Kiedy ona mi o tym powiedziała cały świat mi się zawalił :<<. Próbowałam ukryć mój smutek , ale już nie mogę ! Nie wytrzymałam tego psychicznie :'( Mam dość ! Nie wiem jak to mogło się stać :( Myślałam , że lubi bardziej mnie , ale woli kuźwa tamtą :<. Teraz kino potem romantyczne spacerki :(. Do Wiktorii nic nie mam wkońcu uważam ją za najlepszą przyjaciółkę :/, ale on przegiął, PO PROSTU NIE WYTRZYMAM!! Mam ochotę do niego zadzwonić i mu powiedzieć jakim to on jest dupkiem i sku..... . No ale wciąż do niego coś czuję więc nie mogę tak napisać :>. Teraz go „ kocham ” i nie nawidze ( kocham w cudzysłowiu , bo nie jestem jeszcze jego pewna ._. ). Może jeśli się coś wydarzy to o tej sprawie napiszę <|3. Papatkii :** :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz