czwartek, 26 lipca 2012

I'm very stupid because...

Jestem bardzooo głupia , bo poparzyłam sobie rękę dezodorantem x-o. To tak booli :c. Stało się to tak <3 Gadałam z koleżanką i siedziałam w kiblu bo tam było najciszej xdd. Na pralce stał dezodorant Dove :)) ( taki psik psik , a nie kulka xdd ). Tak se go biore i sobie go psikam z bardzo małej odległości na rękę x-o. Piekło okropnie , ale mi sie podobało ( tak wiem psychol ze mnie ^^ ) tsa myślałam , że nic sie nie stanie. Po połowie godziny gadania z koleżanką wyszłam na balkon bo była ładna pogoda :)). Po chwili siadam, podrapałam się po łbie :oo i NAGLE zobaczyłam 11 bordowych plam x-o. Myślałam , że to uczulenie ( alergik ze mnie ^^ ) , bo na wiele rzeczy mam uczulonko ://. Drugiego dnia przyszła sąsiadka i babcia powiedziała , że te rany to uczulenie :p, a ona na to , że to przecież oparzenia :oo. Tsa zrobił mi się bąbelek z jednej rany , ale się przebił :((. Teraz ta ranka od bąbelka bardzo piecze ;(((. Wasz psychol roxy-ola xoxo

1 komentarz: