niedziela, 24 lutego 2013

Wierszyki

Hey..
      "FlutterShy"
Z imiona wynika że jest nieśmiała, ale serce ma wielkie jak niedźwiedź Maja.
Wszystkie zwierzęta ją kochają, ale za to czasem się nie słuchają.
Tak więc w kilka słów opowiedziałam wam o niej, a teraz idę doładować sb konto w play"

Tak wiem że głupie xd A teraz zapraszam czytac następny wierszyk xd



      "Lampa"
Gdy śpię ktoś na złość mi ją zapala, otwieram oczy razi jak do, re, mi, fa, sol, LA!
Żółte światło ma jak, te twoje siki z łóżka.

Wiem, wiem króciutki bo go ucięłam xd

      "Piszący Długopis ?"
Krzyczysz do niego:
-K**wa, ty nierobie!
a on i tak ci nic nie odpowie.
Pisze jak mu się zachce, tak jak tb w toalecie,
srasz jak ci się zachce.
Wk**wia mnie co dzień w szkole, wkońcu go zgubię w stodole.
Czasem nie trzeba nic mówić wystarczy jeb*ąć go o stół, będzie stęczał jak muł .

    "Drzwi"
Otwierają się i zamykają, i cóż z tego mają ?
Przez nie boli mnie palec mały, a te drzwi będą się tera srały.
Że niby za co ? Za krzywdę wyrządzoną przez nie, to prawda, co nie ?
Składają się one też z klamki, nie wieszaj na niej firanki.
Co do drzwi według mnie to chyba tyle, ja idę na dwór łapać motyle.

  "Mój plecak"
Plecak ten mój zajebisty, czyta z lekcji moje listy.
Jest w nim książek wiele, które każą przynosić nauczyciele.
Muszę nosić go na plecach bo to przecie je mój plecak.
Moja puma ten mój plecak, co żem zwisa mi na plecach.

  "Coś wygodnego"
Poduszka ta moja, nigdy nie będzie twoja!
Ona tuli mnie do snu tak, jak coś z lnu.
Nie zastąpie jej za nic, tak jak mój pies kaganiec.

  "Coś na nogi"
One zawsze będą moje, nigdy twoje.
Chodzę w nich po domu, i nie oddam ich nikomu .
Są bardzo cieplutkie, a także milutkie.
Może wiesz co to? Ty mała cioto.

 "Rzeka"
Płynie sb, płynie, jak wisła po Polskiej krainie.
Możesz złowić złotą rybkę, powiedz jej swe życzenie.
-Złota rybko chciałabym być bogata!
ona ci odpowie
-A kto by nie chciał, TO WINA TUSKA! bo to przecie je morda ruska !
W rzece pływać ci nie wolno, bo cie zabierze strasznie wolno.
Wędkę se kup i zabierz ryby na skup.

Niektóre wierszyki są bez sensu..
Jeśli kogoś obraziłam to sory xd 
Pa ;D

3 komentarze: