środa, 13 marca 2013

Kochani jesteście ♥.♥

Ostatnio mi bardzo pomagacie :) Weźmy pod uwagę mój artbook zobaczcie ile lajków zdobyłam :)
Dziękuję wam za te lajki :* Mój art był na pierwszej stronie ale bardzo krótko bo moderatorzy co ileś tam usuwają arty z Top i mi go usunęli :( A teraz patrzcie ile mam wejść na filmy *u*


38 wejść i nadal 5/5 :D To się nazywają znajomi! :**
Mmm 345 wejść *-* Omnomnom :) 
Proszę wam o pomoc w lvl :c
Już tak niedużo :((( Wiem, że mi pomagacie ale pomagajcie mi bardziej :D
Looknijcie new film "Cichy Zabójca" odc.3 Horror wczoraj zrobiłam :) Tak mi możecie np pomóc :D
Bądźcie też kochani i lajknijcie mi ten look :[
I obejrzcie seki tej kupy na dole :**
Pomagajcie jej żeby wbiła 13 lvl bo mało co nie odeszła bo nikt jej nie pomagał :( OCZYWIŚCIE JA JEJ POMAGAŁAM : D (sory za te postacie na screenie i wgl ale inaczej się nie da ;/)

To chyba na tyle ;*
Paa, kuuupy :)) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz