sobota, 16 lutego 2013

Jak? :o

Hej, popatrzcie na tego screena ;
Skoro 10-sekundowa ma mniej fame ode mnie a więcej zarobiła to każdy pomyślałby że ma hacki. A ich nie ma, więc jak wytłumaczymy to , że mam więcej fame od 10-sekundowej ale mniej zarobiłam? Hm albo zobaczmy to :
Czy mi się zdaje czy ktoś tu ma hacki? Jakim prawem 20 lvl z 8 milionami fame zarobił tylko 86 tyś sc? To niemożliwe ._. I jeszcze zobaczcie ile jej osób filmy ogląda ._.
Zawsze mnie zastanawiało czemu ona tak szybko wbija level. I już wiem! HACKI! Bo niby jak wbiła tyle fame a tak mało sc? To bez sensu! Ale wróćmy na chwile do mnie. Ja na temat swoich zarobków powiem tyle :
Ostatnio dużo osób daje mi grafy i może fame prześcignęło sc ;d
A gwiazda w ?



Ona też ma mało zarobków a jakoś ma więcej fame ode mnie ;_; Ja nie chce nikogo oskarżać ale ja tylko stwierdzam fakty. Jak się czegoś więcej dowiem to napisze, pa.


1 komentarz:

  1. Proste.. Jak kupujesz VIP to zarobiona kasa liczy się do konta. A można zarabiać kase i fame w różne sposoby i nie zawsze jest tak ,że kasy jest tyle samo co fame..

    OdpowiedzUsuń