środa, 27 czerwca 2012

Czy starrr_03 jest lepsza od AQ?

Hey. C :
Tak jakoś wpadłam na pomysł aby zobacz która lepsza. Starrr_03 vs. AnanaseQ !
No więc w google wpisywałam "Co sądzisz o starrr_03? MSP". I było tego baaaardzo dużo. !
A gdy wpisałam to samo tylko zamiast star to AQ było tego mniej.
Zobaczmy co sądzicie o Starrr_03 :) :
1. To bdb.,że chciała zwrócić uwagę. Umie walczyć o swoje przynajmniej...
2. Chce nas przekupić? :D Aahahhah! Zabawne. Czym? Tym, że ogląda nam filmy i daje bez powodu prezenty? Jest po prostu miła!
3. Chyba Ty masz coś z głową, bo niezbyt ją znam ale trochę wiem jaka jest ._.

 1. Starrr_03 używa hacków? :o FAŁSZ! Po prostu robi konkursy,ma dobre filmy itp.
 2. No cóż nie grała 3 miesiące ale jak wymieniłam w punkcie 1-wszym umie walczyć o wszystko i nie poddaje się. ^.^
 3. Nie boi się o to, że ją przegonią. A jeśli nawet to przecież Star nie podda się.
 4. 'Chce być DIVĄ?'  Ona nie wyznacza kto jest fajny a kto nie. Ma ciekawsze sprawy...


A tu komentarze ^ ^ I nawet nasz UDMN. : )

A tu link do bloga star:
moviestarplanet.tv


Pozazdrościć ^ ^
A AQ? Nie znalazłam tego dużo ale coś tam jest.xD
Po pierwsze. Jej link do bloga.:
 
Widzimy końcówki. tv vs. blogspot.
 Ja uważam, że AQ zachowywała się jak królowa. Gdy była Uluniunią jakoś była dla WSZYSTKICH miła a nie tylko dla wybranych osób. Cóż jest najlepsza w grze w Polsce. Też bym tak chciała. : D
Sława może uderzyć do głowy. Zbytnio na jej temat nie będę się wypowiadać, ponieważ jej zbytnio nie znam.

A co inni z forum sądzą o Star?




A teraz ich zdjątka. : >

 To jest AnanaseQ. : )

Niestety zdj. Star nie mogłam znaleźć. : /
Star nie chce się nam pokazać. : D
Ciekawe czemu? : O

Star bardzo dobrze umie wbijać fame. ^^) 
Po tej długiej przerwie zarabia coraz wiecej fame i sc. ^ ^ 

AnanaseQ mogłaby wrócić teraz do gry... No nie lubię AQ ale nie chce aby sasuke1245 ją pokonał. 
Star napewno nie ma hacków bo miałam ją kiedyś jak miała 14 albo 15 lvl. A sasuke wziął się  znikąd x.x

Na początku znalazłam dużo obraźliwych tekstów do Star takich jak "Ona ma coś z głową" itp. 
O AQ nie piszecie takich rzeczy. Ponieważ ją bardzo kochacie bo ma 25 lvl i jest na pierwszym miejscu. Podlizujecie się po prostu do niej. Nie chcę nikogo obrazić (;

Ale wszystkich dużych lvlów nie kochacie. Lubicie też te niskie ale o tym w innym poście.;3

Gdybym poszukała to na pewno znalazła bym tego więcej. 
Ale i tak tyle wystarczy. ;3
Zadawajcie pytania w komentarzu. Będę wam odpowiadać.

Życze Wam udanych wakacji kochani.;***
Na pewno nie raz będę wam tego życzyć. <3

Paaaaa. < 3

1 komentarz:

  1. Właśnie ja gram od niej niemal pół roku dłuej a ona wyprzedził mnie i była lepszao 10 lvl ! Teraz różnica sie zmniejsza lae nadal duża 5 albo 4 nwm już :B

    OdpowiedzUsuń