niedziela, 2 września 2012

Justin Bieber - Kiedyś :x Teraz :)

Hej (:
Poświęcę ten post Justinowi Bieber'owi. Zdziwieni?
Zobaczcie jak się zmienił a wy nadal go nienawidzicie -.-
                                                             KIEDYŚ :x
Oto 1 piosenka Justina kiedy był jeszcze dzieckiem ....
Tak wiem beznadziejaaa D: Mi też się nie podoba. Jeszcze ta pedalska grzywka D:
                              TERAZ :)
Tu dam 2 piosenki bo znam 2 a wcześniej niecierpiałam Justina i nie znałam jego piosenek.
Fajna piosenka :) I drugaa *___*
Tutaj sobie przewiniecie bo strasznie się długo zaczyna -.- No ale sami widzicie , że teraz ma fajne piosenki! A mimo to wciąż coś do niego macie! Ja osobiście NIE KOCHAM GO ale piosenki ma fajne i już :) Jak mówili na VIVIE ; " Teraz Justin zaczął robić muzę taką jaką my też możemy słuchać :D ".
Kto się ze mną zgadza niech napisze komentarz pod tym postem :)
Paa ♥ A nawet jeśli się nie zgadza niech wyrazi swoje zdanie.. xd

1 komentarz:

  1. Tu selena48 wziełam anonimowy bo mi się nie chcę logować na konto google xd Bejbeee bejbe bejbe ołł lajk bejbe xd Ok zaczynam pisać... Nic do niego nie mam ma fajną piosenkę boyfriend a po za tym teraz nie wygląda jak jakiś pedał xd. To tyle a i znalazłam takie coś w necie bejbe w wersji Rock albo Metal ehh nie znam się na tym :x Tu macie link :P ---> http://www.youtube.com/watch?v=YmPOnxR68OU.. Hahaha Dobree :D

    OdpowiedzUsuń