środa, 2 stycznia 2013

AnanaseQ spada coraz niżej ..

Hej.
Temat posta trochę dziwny xd Pewnie myślicie że to np. że Ulka spada ze skały xd lub coś w tym stylu, ale chodzi o ranking .
Tak jak na zdjęciu widać AnanaseQ jest 5 w rankingu ale zapewne dlatego bo już nie wchodzi na MSP. Nawet zaniedbywuje (nie wiem jak to się pisze xd ) swojego bloga, gdzie rozdaje rzeczy ze swojej szafy ;]
Tak na marginesie , to mam artbook "Rzeczy za Filmy" tzn cz nie filmy tylko 10 sek xd Jeżeli jakaś rzecz ci się spodoba pisz mi na maila lub pod komem jej nr ;]

Jeżeli ktoś jest spostrzegawczy na pewno zauważył, że zaznaczyłam kasę xd Otóż ANNIA oraz Aleks mają o nieco mniej mln SC . Zapewne używali tak zwanych "haków" .
Sory za jakoś zdj. tzn cz screen'a ale musiałam zmniejszyć zdjęcie, bo by nie weszło ;/
Mamy new bloga z Courtney , nie jest on o MSP ;p Niedługo Courtney napisz pewnie o tym posta lub ja .
Z Courtney nagrywałyśmy filmiki i możliwe, że się pojawią ale Courtney musi je po przerabiać xd
Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz