czwartek, 13 grudnia 2012

Moda, moda, moda!

Siemka. Najpierw się usprawiedliwie :) Hm, nie pisałam postów bo zapominałam :/
A teraz chciałam napisać notkę co jest teraz modne! W realu nie na MSP ani nie w sklepie .. :d
Zacznijmy od Full Cap'ów .
Full Cap'ów akurat teraz już nikt nie nosi bo ZIMAAA :D Ale wcześniej były bardzo modne, sama w końcu sobie kupiłam Full Capa :D Ale nic nie wiadomo. Może na wiosnę moda na Full Capy powróci? *-*

Mimo wszystko teraz modne są czapki Pandy.
Której niestety nie posiadam i nie będę posiadać :c Wiele osób ma tą właśnie czapkę. Nagle stały się popularne, tak z dnia na dzień. Ale zapewne wyjdą z mody już na wiosnę ;/
Hm, bejsbolówki NIGDY nie wyjdą z mody.
Czemu tak mówię? Ponieważ :

  • Moda na bejsbolówki trwa i trwa, w ogóle nie wychodzą z mody!
  • Im więcej lat mija tym lepsza bejsbolówka.
  • Wcześniej na bejsbolówce był tylko zwykły znaczek teraz są i litery. Co będzie dalej?
Mogła bym długo wymieniać :3 

Dobrze, jeśli przeoczyłam coś co jest bardzo modne byłabym wdzięczna jeśli ktoś napisałby o tym w komentarzu :)

JUŻ WKRÓTCE!

Outfit na zimę :D - Oczywiście dla MovieStars :D
Zmiany, zmiany i zmiany na blogu! :]
Ciekawostka :
MovieStars mrugają, nowa bielizna na MSP!

To wszystko już wkrótce!

Pozdrawiam! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz