niedziela, 30 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku ;*

Hej.


W sylwestrową noc do rana ,
wypijcie butelkę szampana .
Fajerwerek i nie tylko ,
szczęśliwego Nowego Roku .
Tańców aż do zmroku .
                     Fragment z życzeń świątecznych i noworocznych ( moje dzieło ) xd

W nowym roku życzę wam też oczywiście duuużo zdrowia , szczęścia , radości , pomyślności i czego sobie tam życzycie xd .
Jutro już Sylwester !!!!
Przyjeżdża do mnie cortney ;*
Będzie Biście ;*
Super zmiany na blogu , no nie ?
Osobiście mi się bardzo podobają ..
No jprdl siedzę sb na msp i jest dźwięk z animki New Year Kiss -,- Do szału człowieka można doprowadzić .. Wyłączyłam dźwięk i znowu to samo ._.
No nic ..
Macie pomysły na posty tematyczne ? Oczywiście o msp .. Bo sama nie wiem już o czym pisać żebym was nie zanudzała ;d
Zdjęcia z cortney nie wiem kiedy się pojawia bo jeszcze ich nawet nie dostałam ( nie zostały wysłane na maila ) .
Nie chcę was zanudzać ..
Ale jeszcze jedno info .
Zgłaszajcie się do tej akcji którą stworzyła cortney bo mało osób się zgłosiło -,-
Tu macie LINK Akcja "Pomagajmy sobie nawzajem"
Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz