środa, 26 grudnia 2012

Shiny Diamond

Witajcie,
zrobiłam nowy look :) Za czerpałam to od świetnego stroju ALAKINGI !

Chciałam aby ten look był słodki ale aby nie chciało się od tego różu porzygać :D
Sesja musiała być:) :




Strój jest na różne okazje. Bardzo podoba mi się to "futerko". To ono nadaje temu stroju taki charakter.
Do tego ze sklepu wygrzebałam "google", mogły by być czarno-białe ale to kwestia gustu...
Fryzura ta jest świetna.! Specjalnie wybrałam czarne ponieważ blond była by za "słodka" jak do tego koloru stroju. Chciałam aby to nie było za bardzo słodkie tylko trochę z pazurem :D
Dodałam moje ulubione buty.! Myślę że ten kolor bardzo podkreśla cały strój.!

Inne wersje kolorystyczne.:




Pierwsza wersja bardzo mi się podoba.
Mocna zieleń+fiolet :) Postawiłam na rude. Wiele osób nie lubi takich kolorów włosów jak czerwony, pomarańczowy a ja bardzo lubię bo rude jest piękne :D Noo może trochę ^^

Druga wersja była połączona moimi ulubionymi kolorami. Niebieski bardzo pasuje do blondu, tak jak zresztą pomarańczowy... Nie będę się rozpisywać, chcę żeby te stroje do Was same mówiły :D

Trzecia wersja to taki trochę fioletowy lub czerwony z kolorem limonkowym. Do tego wybrałam brązowe włosy. Jak widzicie zresztą nie dodawałam dużo dodatków, ponieważ dobry strój POWINIEN wyglądać dobrze bez nich...

Kolorystykę oryginalnego zestawu nie będę podawać ponieważ jest bardzo łatwy.- Łososiowy+biały+czarny

Kolorystyka pierwszego zestawu - Rudaaa ^^ : D

Kolorystyka drugiego zestawu :)


Kolorystyka ostatniego zestawu xDD

Zestaw kosztuje ok.2425 SC. Nie jest zbyt drogi ale jest ładny :)
Look możecie zakupić u mnie :) Lovki mile widziane :]

Jeszcze macie tu piosenkę która króluje w radiu i na listach przebojów. Pewnie każdy ją zna.!!!





                                                 Komentujcie.!
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz