czwartek, 20 grudnia 2012

Jak być cool.?

                              MODA
Mam dla Was kilka fajnych rzeczy : D
A mianowicie takie biste koszulki z memami :D

Świetne *-* Są jeszcze inne wzory ale te są cudne.




                                                            Czapki Pandy
Wiele osób je nosi. Według mnie są ładne ale tylko na jeden sezon a na następną zimę wyjedzie z mody.
Miałam je kupić ale tak jak mówię wyjdą z mody i nie potrzebnie kasę wydawać.

             
                                                      Legginsy z wzorem norweskim i skandynawskim

Bardzo mi się podobają.

 A buty? Nom więc jak wiadomo jest wiele modnych butów.

Teraz podam propozycje do szkoły bo jest zzima i po śniegu nie pochodzimy :D

Według mnie vansy są wygodniejsze i ładnee ale conversy są bardzo modne i też nie można im niczego zarzucić.
Mogłabym wymieniać wiele ale te co jak co ale naprawdę modne. 
Takie buty na koturnie sama chciałam kupić ale rozmiaru nie było :C
Kolorowe rurki? Czemu nie? Modne nawet w zimie!







Zapamiętajcie.! Prawie wszystkie bluzy z fajnymi nadrukami są modne.!
Bejsbolówki - Są coraz lepsze np różne litery, kolory itp.

Różne rzeczy z ćwiekami są bardzo modne.!!!
Są nawet buty, paski, jeansy, koszulki : *

Myślę, że się podobało : ))

W komentarzach lovvkajcie albo hejtujcie : )
Ja zaczne:
HEJT, HEJT,HEJT,HEJT ♥


Czytajcie co napisze pod spodem:

Pozdrowienia dla moich bejbówn i cipeczek <33 Aj lajk ju  tu <33
Żegnam Was.♥

Macie nutę.:



Aj lajk ^^


2 komentarze:

  1. Masz vansy i conversy??
    Bo conversy są dużo wygodniejsze, a vansy po prosu ładniejsze
    Połowa rzeczy zgapiona

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że lepiej być oryginalnym jak widzę te wszystkie pandy to mi się już rzygać chce!(mimo to, ze zanim kazdy zaczal je nosic to mi sie podobaly nawet) Buty emu? to samo!(oprocz tego ze na poczatku mi sie podobaly, od poczatku byly gowniane i do konca beda) W zyciu bym tego gówna nie założyła!A stopy jak niszczy! Conversy i Vansy (czy jak im tam) tak samo, wygladem mi się podobają ale wykonanie!To mogę sobie szmatkę kupić, na wzór buta zrobić i założyć, stópka lata w lewo i prawo,motylem jestem aaaaaa! a reszta zeczy fajna :3 plus wedlug mnie poradniki "jak byc cool" itd sa jak "jak być jak wszyscy" co juz takie "super nie jest"

    OdpowiedzUsuń