piątek, 28 grudnia 2012

Mój dzień ;c

Hej.
Dziś nie będzie post tematyczny tylko o życiu ;c
Wstałam , weszłam na komputer , pisałam z siostrą ,wyszłam na dwór po koleżankę , poszłam z psem i z koleżanka na spacer , gadałyśmy , i mam doła ;c , poszłam do domu , zjadłam obiad , pojechałam na tańce , gdy wróciłam padałam z nóg , wzięłam kąpiel , teraz siedzę i myślę i myślę , aż dostałam mocnegoo doła xd .
Nie chcę o tym mówić . Nie chodzi o to że pokłóciłam się z kimś lub kogoś zraniłam ;c
Nie jestem osobą która często ma takie chwile .
Zawsze potrafię to przetrwać i o tym zapomnieć .
Teraz nie moge ;c
Nie jestem też taką osobą która się poddaje .
I nie chcę żyć ..
Post jest nudny ale chce się z wami podzielić że nie każdy ma kolorowe życie .
U każdego jest kawałek szarości ;c
Lubie czasem popisać do ludzi , tak bez sensu .
Wtedy zapominam o tym czymś ..
Może tylko ja tak mam .
Echhh ...
Nie chcę was zanudzać więc kończę pisac ..
Pa ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz