sobota, 15 grudnia 2012

Przeżyjmy to jeszcze raz!!

Euro 2012, najważniejsza sportowa impreza w Polsce...
Niestety nie zakwalikowaliśmy się nawet do ćwierćfinałów :(.
Mimo tego, Euro 2012 było wspaniałe. Mecze Polski mimo przegranej były fantastyczne...
Kiedy Kuba i Lewy strzelili gola, krzyczałam na całe mieszkanie.
Jeśli inni strzelili Polakom, miałam łzy w oczach.

Przeżyjmy jeszcze raz to nasze ukochane EURO, nie w innych krajach tylko w Polsce, nie EURO 2016, tylko to nasze, EURO 2012. Dzięki temu pokochałam piłkę nożną.




Obejrzcie ten filmik...
















Może niektórzy uznają to za dziwne, ale ja oglądając ten filmik miałam łzy w oczach...

Pamiętacie jeszcze hit EURO 2012?
















Wczoraj puścili to w radiu. Od razu przypomniało mi się tylko jedno... EURO 2012 ;).

Pamiętacie jeszcze nasze moviestarplanet pierwszego dnia EURO?
Wtedy sobie kupiłam VIPA na rok :)

Zrobiłam takie coś...

Mi się to podoba, a najbardziej ja z prawej.
Tak fajnie skaczę, ale za to ja z lewej mam ładniejszy strój :>.


Dziękuję za przeczytanie :).
Mam nadzieję, że post się spodobał,
nie ukrywam, że się napracowałam :C.

roxy-ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz