piątek, 21 grudnia 2012

Wesołych Świąt + info o lvl

Życzę dużo zdrowia,szczęścia i radości .
Zjeść karpia , i nie połknąć ości .
Podzielić się z bliskimi opłatkiem .
Najeść się pod dostatkiem .
Ubrać choinkę pięknie .
Aż bombka pęknie .
W sylwestrową noc do rana ,
wypijcie butelkę szampana .
Fajerwerek i nie tylko ,
szczęśliwego Nowego Roku .
Tańców aż do zmroku .
                                      selena48

Tak , tak to ja pisałam trochę dziwne ale ok . Tak , tak butelkę Picolo xd 
Pomożecie mi w lvl ? Za pomoc będzie pomoc ode mnie z różnych moich kont : ) Jeżeli pomogłeś pisz mi pod komem i na chat :) 
No więc wesołych świąt <333

Jeżeli widziałeś ten wiersz gdzieś to proszę podaj tytuł i autora a najlepiej link ._. 
PS. Uważaj bo ci się uda ...

Paa ;^^



2 komentarze:

  1. Znalazłam :D
    http://msp-jak-niebo.blogspot.com/2012/12/wesoych-swiat-info-o-lvl.html

    Hahah ^^

    10-sekkk

    OdpowiedzUsuń