niedziela, 7 października 2012

Wróciłam : ]

Pewnie zastanawiacie się dlaczego temat posta to " Wróciłam : ] " . No więc kiedyś założyłam sb konto google (pierwsze, to było jakieś 2 lata  temu) no i to jest to konto którego teraz na stałe używam :) Po roku usuneli mi to konto .__. Z byle jakiego powodu -,- Pisało że za długo nie wchodziłam -,- Jak wgl. wchodziłam codziennie -,- Założyłam nowe po paru miesiącach mi usuneli i chciałam odzyskać to pierwsze bo na nim prowadziłam bloga.. No i odzyskałam jakoś .. A to 2 wgl. nie da się odzyskać ... No i dlatego wróciłam xd.. Nie wiem czy coś z tego zrozumieliście no ale ok xd. Dziś na moim osiedlu jest jakiś festyn koło orlika a ja mieszkam prawie na przeciwko orlika i k*rva pszczółke Maje puszczają .. No ale mam na to wyjście wkładam słuchawki i słucham muzyki xd ..Wczoraj byłam u koleżanki i skakałyśmy na trampolinie z jej sis stryjeczną i wołalismy takiego Burka (on tak ma na nazwisko) i babcia Martyny tej sis mojej koleżanki mówiła nam że tak nie ładnie wyśmiewać się z kolegi xd No i Julka moja koleżanka powiedziała że to mój pies xd Później poszłyśmy do sklepu Julki taty no i ta mała Martyna powiedziała żeby sprzedawczyni Kamila poszła i zawołała Burka xd Ale później musiałam wracać do domu ;/ Jutro jadę do Zamościa i zara idę się pakować .. No to chyba na tyle..
Nq : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz