piątek, 19 października 2012

MSP się zmieniło -,-

Cze. Ja dzisiaj jestem zmęczona :< Siostra przyjechała niedawno O: Fajnie *-* i chce mi zabrać moją czapkę co sobie ją wczoraj kupiłam O: NJE ŁADNIE >.< Ale dziś piątek ^^ Wreszcie się wyśpie.:)) No codziennie wstaje o 6:30 a w sobote śpię do której chce *-* KOCHAMMM XD Sciagam sobie teraz piosenki. Znacie jakieś fajne.? :) Ale tak wracając do msp to badrzo wszystko się zmieniło O_O I nie mówię o tle -,- Tylko teraz o grafa trzeba baaaaaaaardzo prosić -,- Dużo osób już nie gra . A moje fame nie idzie do góry.! A sc. mam tylko 2000 z czymś :C Małooo ._. Ale mamy fajny konkursik :3 To ja: Ładnie? xD ŁOPA GANGAM SZTAJL ♥ Dobra, dobra idem oglądać Wam filmy x3 Zapraszajcie to oglądne wam :3 ♥ BAY .:3 Obejrze z 50 filmów bo zaraz ćwiczyć idę ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz