środa, 24 października 2012

Ban+ RZAYEBISTYY DŹEŃ xD

Heyaa ^^ No tak . Mam znowu bana . Tym razem na7 dni. Napisałam do moderatorki. Już z tym kończę, ale przed następnym banem mogę dostać jedno ostrzeżenie i mam zamiar je wykorzystać :D Jak się bawić to się bawić. Nawet mi na tym nie zależy.:D Nie jestem uzależniona. A to nawet dobrze, że mam bana to będę mogła przeczytać taką rzajebiszta ksziążkę :D Noo a jutro mamy wycieczkę do kina na jakieś mity. ŁO KÓRDE JAGBY MŃE TO WGL. OBHODZIŁO. Ale jadę bo fajnie będzie posiedzieć ze znajomymi <3 Huahuahauahuah tylko muszę pamiętać o słuchawkach <3 I wódce w butelce z wody xd Muszę sobie zmienić nazwę na "Nutella ze śledziami" hmmm dlaczego? Niech pomyślę.. Bo ja tak serwuję bujaaaaa xD Więc zacnego dnia rzyczę <3 A ta nute polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz