środa, 3 października 2012

Słodziak zwany Pinkie.:3 + Jesień.♥

Heja.:3 Nie mam czasu dużo na pisanie postów bo szkoła, nauka, komputer nie raz, mamy dodatkowe zajęcia, i nie jestem no lifem i chodzę na dwór.. No i kilka dni temu Sara, taki pies co chodzi obok sklepu okociła się (Wjem,wjem.:3 Bo ona 2 razy się oszczeniła a teraz tak dla jaj okociła XD). No i podobno były dwa pieski. Ale taka baba ze sklepu mówiła, że Sara zakopała jednego :C No i został jeden. Taki czarny, gruby, i śliczny :3 To suczka *-* Nazwaliśmy go razem z Pauliną Pinkie ^^ No i wczoraj byliśmy w tym rowie, tak bo ona okociła się w rowie i głaskaliśmy psa no i przyjechał taki Krzysiek. Byłam ja, Paulina, Gośka, i taki Kacper. I wyszła taka babka i ona mówiła, żeby zanieść go z Sarą koło sklepu to go ktoś weźmie. No ipotem ta babka poszła plotkować a my wzieliśmy go i koło sklepu.. Dzisiaj u niej nie byłam :C Wielka szkoda :C Bo padał deszcz i wgl. było zimno.:/ Robi się coraz zimniej i pada deszcz bo niedługo Jesień.:> To nie moja ulubiona pora roku ale jest piękna *-* Liście, kałuże, czytanie książek, herbatka :3 Myhym :* KOCHAM TO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz