wtorek, 9 października 2012

Dzień jak dzień xd

Heej..  Mam już na kompie zdjęcia z telefonu i z aparatu z Zamościa xd Pokaże te które się udały xd
 Rysiek xd
 To Wilk xd

 Wygląda jak zabity .__.
Heniek xd Moje dziecko xd (żart)
Wiem że ten post na razie nie jest o msp ale nie mam weny xd

A co do msp to mam wiadomość do przekazania : POMOCY W LVL!!!!!
Oglądajcie mi 10 sek (jeśli chcecie , bo ja wiem że nie którzy ich nie oglądają) dawajcie grafy , dawajcie love it look'om, artbook'om itp. Ja się tą pomocą odwdzięczę... Ale to nie jest tak że codziennie mam czas ale na pewno odwdzięczę się : ]

Na koniec dodam zdjęcia mojego psa xd 
 Chciała żebym ją wpuściła do środka i zrobiłą taką minkę xd
 W tedy wydawałam dziwne dźwięki i przekręciłą Tekilka głowe xd
A to jak ziewała xd

To chyba na tyle . :D

Nq :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz