środa, 31 października 2012

Ważna informacja :) + Konkurs na prowadzącą bloga

Jak widzicie są zmiany, ale nie już do końca w stylu MSP. Czemu? Nikt już prawie nie piszę postów o MSP więc z 10-sekundową wymyśliłyśmy żeby ten blog był o różnorodnej tematyce. M.in :
-My Little Pony, konkursy na MSP - Ja się tym zajmuję
-Lamy - Roxy-ola się tym zajmuję
-Stylizacje na MSP - 10-sekundowa
-Życie - Wszyscy

A selena48 to nie wiem niestety :/ Nie miałam z nią dzisiaj kontaktu. Jutro się dowiemy :) Mam nadzieję , że taki blog wam się na pewno spodoba. Potrzebujemy jeszcze jednej osoby do prowadzenia bloga :) Czym ma się zajmować?
-Ma pisać instrukcje , różnorodne np. Jak zrobić bloga? Jak zmienić tło na blogu? Jak zrobić gazetkę WIX?
-Fajnie by było gdyby założyła e-mail na który osoby odwiedzające bloga będą mogły pisać pytania dotyczące instrukcji a ona by mi pomagała.

To wystarczy żeby się tu dostać ale posty mają zawierać dużo screen'ów i mają być wytłumaczone. Dlatego jeśli nie umiesz pisać sensownych postów i robić screen'ów nie zgłaszaj się! :)
Osoba ta powinna znać się dobrze na komputerach, wiecie musi umieć dużo rzeczy zrobić na bloggerze.
Będzie też mogła pisać o swoim życiu realnym, nie mam nic przeciwko. Zgłaszać się można do 18 listopada na ten e-mail mspjakniebo.blogspot.com . Musisz mieć mnie w znajomych :) Możecie nie pisać Tematu ale jeśli chcecie to jeśli już "Konkurs" . Macie napisać po pierwsze swój nick na MSP a po drugie jakie masz doświadczenie. Instrukcje, które są na blogu nie mają znaczenia. Można napisać takie same :)
Zgłaszać się! ;]
Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz