poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ehh ;(

Nie wiem co się dzieje . Normalnie wszyscy odchodzą , a ja zostanę sama. Bez was MSP już nie będzie takie samo ❤. Byłyście dla mnie ważne , ale...
no cóż. :(. Dlatego ja także rozważam o odejściu . Albo na zawsze , albo na pewien czas ♥. No wiecie ....  Teraz idę do szóstej klasy ♥. Chcę się trochę pouczyć , ale nie wiem czy mi wyjdzie ❤. Na MSP na pewno będę wchodzić , alee tylko na krótkie chwile . MovieStarPlanet było dla mnie naprawdę ważne, a teraz to już ja nie wiem . No , ale wiecie niestety mam szkołę i jeszcze zajęcia dodatkowe . Czyli angielski, chór, tenis i mam zamiar chodzić na hiszpański... No soory tego jest dużo więc będę mieć mało czasu na MSP. No ok bloga mam zamiar wciąż prowadzić . Ale będę pisać 75% mniej postów niż przedtem. No ok było łagodnie . Teraz mam zamiar trochę wam powiedzieć o moim koncie . No dziennie wbijam z tysiąc fame ( MAŁO ). Mam dość jak trujecie mi dupę wymianą kont. Macie mnie w dupie , ale jak mam dużo sc to od razu ,, Kocham cię pomagam tobie , a kupisz mi coś z L.Ż?  Mam dość mojego wroga. Mam dość mojego byłego chłopaka którego kochałam , a on ze mną zerwał , bo miałam dla niego mało czasu -.-. Mam dość niektórych nachalnych Moviestars . Mam was dość !!!!
Nigdy nie zapomnę niektórych Moviestars takich jak :
-Sylwiaa<3
-Wnitka123
-natalia13interia
-Nati :D

I duużo więcej kocham te moje kochane osóbkii ❤. Dobra , a więc do następnego posta 😜 ( może ).

Sajonara ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz