niedziela, 26 sierpnia 2012

Tu megi666 i ten tego... odchodzę :( No więc...
Wczoraj (25.08.12) Opowiadałam koleżance jak to od miesiąca wbijam 150 tys.
Takie tam, sraty pierdaty i wtedy ona powiedziała, żebyśmy zawarły umowę...
No to ja się zgodziłam, a ona mówi, że umowa polega na tym żeby wbić lvl do next
Niedzieli, a w innym przypadku, usunę się, albo nie będę wchodzić...
A, byłam tak zdesperowana, że się zgodziłam...
Brakuje mi 38 tysięcy do 13 lvl, i jeśli będziecie pomagać tak jak pomagacie...
(wbijacie mniej więcej 2, 3
tys. dziennie) to będę musiała odejść :'(
To już nie ma sensu, w następną niedzielę mija rok na msp :(
Wtedy najprawdopodobniej odchodzę...
No chyba, że wbijalibyście po 7 tys. dziennie...
To możliwe, ale chyba się nie uda...

Dlatego myślę o odjeściu :<
Jeszcze w next niedzielę zrobie post, żeby się pozegnac i podziękować kilku wspaniałym osobom <3
megi666

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz