poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wyniki Małego konkursu prowadzenia bloga za opłatą : D

W końcu wyniki : D Nom więc tak.
  • MODERATOR - MissVercia5645 , 10-sekundowa (przestała prowadzić bloga :( ) i jednak jeszcze jedna osoba -kate106- . - Nie musicie się zgłaszać itp. Tylko bądźcie często na blogu żebym wam dała moderatora :D 

  • KONKURSY I ZMIANY NA MSP - Tu miałam trudną decyzje D: Było dużo osób. No więc tak wygrywa Leidy Wiki . :D <3 Proszę się zgłosić na e-mail podany na samym końcu posta abym mogła dać Ci prawa do pisania postów :) 

  • GAZETKA WIX - Tutaj zgłosiły się zaledwie 2 osoby czyli anora i Karolka353 . Wymyśliłam takie coś , że obie się zgłosicie mi na e-mail i dam wam prawa. Obie zrobicie 1 numer Gazetki, wybiorę lepszą. Ten kto przegra dostanie 2 prezenty z listy na pocieszenie :)
 Zgłaszać się na : cortneyblogmsp@interia.pl
W temacie proszę napisać "Konkurs" a wiadomości swój nick z gry + nazwa tego co się wygrało :D np Gazetka Wix + e-mail na który mam was zaprosić do prowadzenia bloga.

I jakby co to może niedługo będzie nowy nagłówek, mam nadzieje , że uda mi się wsadzić chociaż jedną nową osobę która będzie prowadzić ten blog. I jeszcze coś osoby które będą robić gazetkę i pisać posty o konkursach będą raczej na nagłówku i na chacie dostaną Właściciela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz