środa, 15 sierpnia 2012

Gazetka Wix - Anora

Witam *-* Gazetka WIX zrobiona przez Anore tu linka macie : http://zosiarerut.wix.com/gazetka#! a co drugiej gazetki ... Ehh, wczoraj natrafiłam na Karolke353 na MSP ale nie odpisywała -,-" Po co się zgłaszać skoro nie ma się zamiaru robić tej gazetki. Nerwy mi puszczają. I anora miała sama wrzucić tą gazetkę na bloga bo ma prawa ale oczywiście wszystko ja muszę sama robić -,- Jeśli dalej tak pójdzie to nagroda za gazetkę obniży się nawet do 2 prezentów -.-" No i chcę w końcu zrobić zmiany na blogu ale oczywiście nie mam jak bo nowy nagłówek z osobą robiącą gazetkę WIX .. A na razie widzę tylko jedną gazetkę. I trzy uwagi do gazetki.

  1. Gazetka miała być taka jak np gazetka AnanasQ'a a nie taka jaką zrobiłaś ._.
  2. W gazetce mają być rzeczy tylko i wyłącznie o MSP a nie jakieś sporty .___.
  3. Postacie mają być większe, liter się wgl nie da rozczytać i mają być m.inn. te rzeczy w gazetce co napisałam w poście do zgłoszeń a tam chyba nie ma nic takiego -.-
Naprawdę jestem zawiedziona.. Przynajmniej Leidy Wiki się stara, nie trzeba jej prosić i błagać żeby zrobiła posta -_-

TO NA TYLE! ZEPSULIŚCIE MI HUMOR. I MAM W DUPIE CZY KTOŚ OD GAZETKI BĘDZIE NA NAGŁÓWKU CZY NIE. ROBIĘ ZMIANY DZISIAJ I GÓWNO MNIE OBCHODZI JAK KTOŚ BĘDZIE NARZEKAŁ , ŻE NA NAGŁÓWKU GO NIE MA. POCZEKA SOBIE TAK SAMO JAK JA -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz