poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Witajcie znowu.C:

Czee.
Postanowiłam znowu prowadzić bloga. Mimo, że wszystko się rozpada, i nie będzie już tak jak kiedyś to ja... WRACAM...
Trudno mi jest zapomnieć o tej grze. Marnuję czas. Wiem... Te miesiące. Straciłam czas. Dlatego teraz chce tylko prowadzić bloga a na MSP będę czasami wchodzić.. Nie mogę inaczej.C: Cortney odchodzi :C
Muszę sb. radzić.
Wiele osób od odeszło z MSP. Np. AnanaseQ. Nienawidziłam jej. Ale teraz wiem, że miała powód aby odejść. MSP już nigdy nie będzie takie jak kiedyś. Pamiętam jak wbijałam lvle . To wszystko było takie łatwe.!
Teraz wracam do ludzi których kochałam.Nadal kocham. I będę zawsze kochać..

Znacie już mnie. Niektórzy uważają, że jestem chamem. Mają trochę racji. A niektórzy, że jestem 'Fajna'. Też mają w połowie rację. Wracam tylko dla tych dni. W których wiedziałam, że jestem szczęśliwa. Z wami..C:
Kocham WAS.! C: ♥

10-sekundowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz