czwartek, 2 maja 2013

Outfit "I'm not superhuman" ♥ #1

Huej (: Zrobiłam outfita :) Mam nadzieje, że się wam spodoba. Może nie jest zbyt oryginalny ale mi się podoba (:
No tu są różne kolorki outfitu :)


Pierwszy to tylko moje konto bo jestem pojebana i najpierw kupiłam i mi się wszystko usunęło, i nie chciało mi się szukać od nowa. Więc z innego konta zrobiłam xd A i tak na prawdę cały outfit kosztuje 3000 sc bo na 1 nie było makijażu xd Ale w moim look'u o nazwie "I'm not superhuman" będzie można kupić cały outfit :) No a tutaj są kolory żeby wam łatwiej było je znaleźć ;d
No i tutaj strój razem z animacjami ;D
Lizaczek ;3 XD
Rock na głośnikach ♥ xdd
Vampire Style :D
Flowers for you ♥
I ♥ You (:
Makeover czas zacząć ;D
Milk omnomnom *-* xd
Przepraszam za gównianą grafikę, na niektórych screenach, ale niestety inaczej się nie dało ;/
A i jeszcze coś nie wspólnego z outfitem .. xd
Reklama msp na asku xd
I na YT XDD
A i cuś się zepsułoooo.. Bo cały czas na yt (na wszystkich filmach) nie można dać łapki w dół, a jak już ktoś dał wcześniej to jest 0 łapek w dół ;--;
A ja się jarałam kurde , że Skillet ma 0 łapek w dół i wgl ale tak jest przy wszystkich filmach ;--; ALE I TAK PEWNIE MIAŁ MAŁO XDDD
No to bay (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz