piątek, 3 maja 2013

Piątkowe wiadomości - Co i jak? #1

Hej. Post nie będzie zbyt długi, bo jest burza i muszę się pośpieszyć. ;/ No więc tak ;
Jest u mnie selena (: Na weekend majowy, dokładnie w niedziele wyjeżdża :) NO I OD RAZU MÓWIĘ :
W GOT TO DANCE MACIE ZAGŁOSOWAĆ NA UDS! X-O xdd JEST O 20:00 NA POLSACIE ;D
A tak... No i widzicie, że są zmiany ;p Podobają się? Mam nadzieję, że tak ;D Następne może będą z Porą na Przygodę, bo znalazłam fajne kursory do tego itp. Np teraz kursorem jest JAKE ;D
We wtorek był live z Multim i myślałam, że może wygram koszulkę, kubek albo myszkę, ale mi się nie udało :((( Ale może następnym razem ^,^ No i piszcie, w komach z jaką kreskówką chcielibyście następne zmiany. (po Porze na Przygodę) XD A jak nie napiszecie to zrobię z zmiany ze Skilletem, i chuj ;d

Dzisiaj z seleną znalazłyśmy na scenie koło Goku telefon ;D Całkiem dobry. Jakaś Nokia C3 i cuś tam jeszcze pisało ale...
Oddałyśmy ten telefon, takiemu Mateuszowi który miał przekazać go właścicielowi ;p A TAKA SZKODA ;C XD Jestę pokemonę (KLIK)
Nooo i chyba na tyle ;/ I dzisiaj oglądamy z Seleną o 19:00 nowy odcinek PORY NA PRZYGODĘ! XD
Umc, umc ;]
TOO BAJ C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz