wtorek, 21 maja 2013

Tapeta na pulpit :3

Hej, dziś dzień jak codzień. Przez parę (chyba) dni będę się opiekować cortney kontem, ja zbytnio jak coś teraz nie wchodzę na MSP ;p
Niedawno zrobiłam napis na zwykłej białej bluzce "meow" a w "o" jest taki kociak :3 XD
Dobsz... teraz przejdźby do postu...



TAG, TAG to moja tapeta na pulpit :33 Zrobiłam ją w PhotoScape ;p
Jeśli masz wersje taką jak ja to gdy wchodzisz w fotoszopa to na górze masz taki pasek, i tam są różne słowa XD No i klikasz "strona" (:
Tam wybierasz jakąś "stronę" no i wstawiasz "inspiracyjne" XD zdjęcia ^^
No i TAG to wygląda ;-; XD
To jest krótki post ponieważ nwm co jeszcze tam dopisać ^^ Sorka że nie pisałam w niedziele, ale wróciłam późno do domu a wczoraj byłam dłuugo z koleżanką na dworze XD
A i dostałam taki "krokomierz" no i on liczy kroki, i jeśli człowiek dziennie zrobi mniej niż 3 tyś kroków to ma fatalną sprawność fizyczną, a jeżeli ktoś zrobił powyżej 10 tyś kroków na dzień to ma zajebistą sprawność fizyczną, ja dziś wam się pochwalę, jest za 15, 19 a mam już 8.642 kroków, od samego rana, siedziałam większość w szkole, później poszłam na orlik na 30 minut, i jakoś tam się mi tych kroków nazbierało XD TO JEST 401 POST *.*
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz