piątek, 17 maja 2013

Piątkowe wiadomości #1

Hej. Sorka że tak późno, no ale miałam już dziś nie robić tego POSTA XD IŻ AŻ PONIEWAŻ: byłam dzisiaj z koleżankami gdzieś tak do 22 na dworze, czyli przed chwilą wróciłam no i myślałam że się nie wyrobię ;/
No więc zacznijmy od konkretów XD

To jest mój pierwszy taki post, więc nwm co zbytnio pisać ;/
Nwm czy nie założyć sb konta na tym ZooMumba czy jak tam XD Nwm co tam się robi ale spk ;D
ASK, PYTAJ
Kupiłam dzisiaj płytę na urodziny koleżance, nie powiem jaką bo możliwe że to czyta XD
Kupiłam sb dzisiaj nowe krótkie spodenki *.* Takie ŻAJEBISZTE...
Dzisiaj koleżanka moja z UDS'u nocuje u mojej koleżanki z osiedla, i z nimi przed chwilą byłam na dworze tak jak mówiłam (:
JESZCZE 42 DNI DO WAKACJI!!!
Następny post najprawdopodobniej będzie w niedziele (: Ponieważ jutro muszę sprzątać cały dom (jak zwykle w sobotę -,-) no a później będę mątować hamak na działce *,* No a później wyjdę z koleżankami na dwór połazić (pewnie)...
Na MSP teraz zbytnio nie wchodzę... Znudziło mi się to już trochę ;/ Ale co jakiś czas posty będą też o MSP.
NWM O CZYM ZBYTNIO TERA PISAĆ ;-;
Pa (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz