niedziela, 19 maja 2013

Tu UkradnijDlaMnieNiebo (Julka)
jak wiecie już nie gram w MSP moje hasło ma piękna155, Arli, Remesmee, szutka, Lorka. 
Więc nie pytajcie się jak pojeby czy oddam konto -_- 
Ze mną kontakt można jeszcze mieć tu : http://ask.fm/DoNotChangeMePlease
Mam na msp 450 tyś sc po co je marnować skoro mogę z nich korzystać. 
Prezent na asku (link wyżej) kosztuje ok. 2,50 zł z telefonu ;3 
Za 1 prezent daję 5 rzeczy z LŻ (jedna rzecz może nawet kosztować 3 tyś sc) 
Jesteś zainteresowany napisz na gg : 37070517 bądź na MSP (Roksa przekaże mi na pewno informacje bo wchodzi codziennie) Więc jak widzicie opłaca się ; * . 
Hm.. ostatnimi czasy wychodzę cały czas z przyjaciółmi (Alanem, Roksaną, Piotrkiem, Danielem, Filipem, Nataszą) Jestem umówiona z Roksaną i Kacprem na palenie zielonego liścia ; ). 
Kilka dni temu się pociełam. Nie nie byłam w szpitalu. 
Możecie pytać się dlaczego się pociełąm ?. A więc siostra zaczeła wyzywać mnie od ćpunów i moich przyjaciół też. Nawet nie wiecie jakie to wkurwiające. 
To na tyle trzymajcie się ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz