piątek, 16 listopada 2012

c :

Hej. Sory że nie pisałam ale czymś innym zajmowałam się . Mianowicie pisałam książkę. Jak coś nie ściągam  od Cortney ! Piszę tą książkę od tygodnia ! Nie mówiłam o tym za bardzo nikomu bo każdy by prosił żebym pokazała ( nie chodzi o bloga ) i dziś powiedziałam paru osobom. Książka nosi tytuł  "Promise" to znaczy obietnica . Raczej jej nie pokaże , jak coś to nie jest Horror to jest książka Fantasty . Nie wiem czy opis pokazywać ale mogę pokazać :
Opis:  Książka opowiada o 14 letniej dziewczynie o imieniu Victoria która budzi się w świecie magii .  Świat ten nazywa się Promise . Victoria może zostać tam jeżeli dozna  prawdziwej przyjaźni . Jednak ma wiele magicznych przygód. W jedej z nich stała się elfem czarodziejem.Victoria zawsze walczy o swoje i nigdy się nie poddaje .
Nie obchodzi mnie to czy wam to się nie podoba pisze bo chce . Jeszcze raz powtarzam nie ściągnełam to od Cortney . Bo Cortney pisze zupełnie coś innego coś bardziej ciekawszego .

1 komentarz:

  1. Pokaż , fajnie by było gdybyście pokazywały swoje książki . Ty Cortney i roxy Ola . Ty tą fantasty Cortney Horror a Roxy Ola Historie miłosną lam . Super by było !

    OdpowiedzUsuń