niedziela, 4 listopada 2012

.__. + MSP App

Hej. Dawno nie pisałam 1. nie miałam za duzo czasu ( znaczy czasem miałam ) 2. nie wiedziałam o czym mam pisać ..
Dziś siedzę na msp i gadam z Courtney i tu nagle jakiś zbok do mnie pisze tu macie screeny :



No i skończył rozmowę w końcu .



A i jeszcze coś o MSP App jeżeli dobrze pisze ..
Weszłam na msp App na cioci telefonie z 15 min. się mi to ściągało Msp App miało około 20 MB .
Ja tylko grałam w On Location czy jakoś tak aby zarobić sc i fame a także wygrać coś .
 Na MSP App można rozmawiać z przyjaciólmi .
 Możesz zapraszać lub przyjmować zaproszenia od innych graczy.
 No i On Location . Polega ta gra na tym że jest movie star no i jest tło jest ubranie ono jest pomieszane i nie dobrane . Czyli włosy np. nie pasują do butów i tułowia i wgl. Jeżeli dobierzesz włosy i tułów zyskasz 5 kombo czy jakoś tak, a jeżeli wszystko będzie dobrane zyskasz 10 kombo.. Nwm czy zrozumieliście no ale ok. A i jeszcze pod koniec gry wybierasz prezent albo zyskasz fame i sc .
Myślę że na dzisiaj to chyba tyle ..

Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz